reklama

slovenski zdravotnici

su urctite velmi dobri  a  mili ludia.dobre vzdelanie a svedomita praca ich zaraduje medzi najoblubenejsie,najvazenejsie skupiny v ramci poskytovania sluzieb na slovensku.to ,ze teraz strajkuju je skutocne ich pravom,len sa mi zda trosku smiesne,ze pouzuvaju tie iste argumenty ako ich strajkujuci kolegovia  v susednych statoch,ze maju male platy a ked to takto dalej pojde,tak vsetci odidu do zahranicia.presne taketo argumenty maju aj tohocasu strajkujuci nemecky zdravotnici.to akoze slovenski zdravotnici pojdu do nemecka,nemecki do svajciarska,ukrajinski na slovensko,bieloruski do ukrajiny,ruski do polska,cinski do ruska,europski do ameriky.kde su vyssie platy tam pojdu,alebo je to taka nova rvhp ze co jeden tak to vsetci.no ako som povedal vazim si slovenskych zdravotnikov,keby som bol byval lepsim  ziakom na svs pre 40 rokmi mozno sam by som bol chcel studovat medicinu,ale teraz sa mi zda ako keby kopirovali okolie.globalizacia je na postupe.vsade to iste.kto  bude dalsi v strajku.podla mna studenti a profesori ako vo francuzsku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

anton ivasko

anton ivasko

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

toho casu dedo z povolania Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu